Akce
NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY K ON- LINE rezervacím

26.7. 2010 22:41

1. Zobrazují se mi jen dopolední lekce - je nutné posunout lištu ve spodní části obrazovky doprava

2. Mám jiný zůstatek než mám mít - jde pouze o testovací verzi, tzn. jsou v ní data ze dne spuštění, tato 
    TESTOVACÍ verze není aktualizována

3. Nepřišlo mi potvrzení o přijetí, stornu rezervace - nemáme v databázi Váš mail, nebo je doplněn jen do OSTRÉ
    verze

4. Kde najdu otevírací dobu?  - v sekce REZERVACE, STORNA úplně dole - prosím, sledujte ji, bude se měnit.
    Od srpna bude recepce otevřena denně kromě soboty od 16.00 od září od 14.00

5. Na jak dlouho se můžu nahlásit? - denně na čtyři týdny dopředu, nejde o kalendářní měsíc, ale 28 dní.

6. Kde mám zobrazené lekce, které jsem si rezervoval ?
    - ve spodní části obrazovky po rozkliknutí  DETAIL UŽIVATELE

7. Mám Zlatou kartu, jak si udělám trvalku?
- stačí si naklikat lekce, které chcete trvale na jeden týden a pak musíte toto oznámit na recepci

8. Co když už se v neděli 1.8. nedostanu přes ON-LINE rezervaci na lekci, co když už bude plno?
   - udělejte si rezervace na příští týden osobně ne recepci, předejdeme tak zablokování ON-LINE systému. 
   Najednou  může být přihlášeno 30 lidí, poté se systém zablokuje a bude čekat až se někdo odhlásí.

9. Proč mám u rezervované lekce v DETAILU UŽIVATELE 130,- a přitom chodím za 50, 90, 100 ...
    - tato cena je v ON-LINE rezervacích nastavena jednotně, na recepci bude každému odečtena z kreditu ta "jeho" 
      cena

 

 


 





Zpět